sobota, 27 lipca 2013

1.

Mój świat,moje życie ♥

O Nim, przy Nim, z Nim <3


________________________________________________
Mój pierwszy post na blogu ^^.
Założyłam bloga ponieważ, chciałabym się podzielić z wami radością i tym
co robię na co dzień, mam nadzieję że wam się spodoba,a ja postaram się mieć codziennie chociaż 
z 5 min,aby wam o wszystkim opisać ^.^  
...
Często mam pytania tego typu: Czy koń jest twój? Jak ma na imie? Ile ma lat?
Jakiej jest maści? itp. ^.^

Więc odpowiadam na te pytania ^.^

Tak mam konia, raczej kucyka ^.^

Ma na imie Loczek. ^.^ Ma rok:)

Jest małym kochanym grubaskiem  ♥

Jest szetlandem ^^

Matka: Szetland

Ojciec: Dartmoor

Maść?hymm. Jak był mały to był taki .. izabelowaty a teraz .. ludzie mówia że kary,a według Mnie to gniady ^.^ Mam go u siebie w stajni <<33 Więc codziennie rano słysze jego rżenie. Mam go u siebie jak miał skończone 5 mies ;)



 

 Mały Loczuś jak miał 10 dni ♥

 

 Tak wyglada teraz ^.^

Data zrobienia zdjecia: 26.07.2013r.

Fot: Ja  xD

Tyle już chyba wystarczy w pierwszym poście ^.^

To do zobaczenia ^.^

 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz